Naše MISE: "Podporujeme maminky k prožití MD aktivně a s úsměvem. Inspirujeme a rozdmýcháváme motivaci k pohybu a k akci. Nabízíme jedinečnou šanci seberealizace a seberozvoje." 

Nepropásněte žádnou naši Strollering® akci... 

3 jednoduché cviky, které zvládnete i v kuchyni!

Určitě se shodneme na tom, že většina maminek tráví spoustu času v kuchyni. Ráno nachystat snídani, svačiny, uvařit oběd, mezitím nakrmit děti, procházka, ohřát oběd, umýt nádobí, nachystat svačiny, večeři, umýt nádobí, postarat se o děti, vyprat, uklidit, …. A pak večer padnete a říkáte si, že jste si dnes zase nenašla ani chvilku na sebe. Co takhle využít kuchyň jako prostor, kde se dá také cvičit? Máme pro vás 3 tipy na účinné protahovací cviky, za které vám vaše tělo jistě poděkuje.

Protažení zad a svalů kolem ramen

Postavte se čelem ke kuchyňské lince, opřete si dlaně o linku, poodstupte vzad, vystrčte zadek dozadu a předkloňte se. Hlava zůstává v prodloužení páteře, ramena tlačte dolů, pravidelně a klidně dýchejte. Jako oporu můžete samozřejmě využít jakýkoliv stůl, madlo kočárku nebo třeba prolézačku na hřišti.

 

Protažení trupu a vnitřní strany stehen

Jednu nohu si dejte nahoru na linku, postavte se bokem. Obě nohy jsou propnuté, zřejmě už teď cítíte protažení vnitřní strany stehen. Položte si ruku na nohu a druhou ruku vytáhněte k hlavě. Postupně se uklánějte k noze, která je na lince. Snažte se neustále vytahovat ruku z pasu přes hlavu do dálky. Místo kuchyňské linky můžete opět využít třeba prolézačku na hřišti nebo lavičku v parku.

 

Protažení nohou

Nechte jednu nohu na kuchyňské lince a otočte se k ní čelem. Pokrčte horní nohu a protlačte pánev vpřed. Ucítíte protažení na zadní straně stehna u horní nohy a na přední straně stehna u stojné nohy. Teď zkuste stojnou nohu postavit na špičku, pokrčit koleno a protlačit ještě více pánev vpřed. Protahujete i bedrokyčlostehenní sval, který se táhne od kolene až do břicha a jeho zkrácení má za následek nesprávné držení těla, nesprávné zatěžování břišních svalů a potažmo bolest v zádech. Proto ho pravidelně protahujte.

 

Více tipů na cvičení nejen v kuchyni najdete na našem YouTube kanálu >>

A pokud patříte mezi ty, které si o cvičení rády přečtou, ale nedokážou udělat ten poslední krok, vstát a opravdu začít cvičit, pak máte zřejmě v hlavě onu Lenost, která nám tak ráda napovídá…  Nebuďte na ni sama, zapojte se do našich pravidelných výzev „Nakopněte svoji lenost do zadku a zpevněte ten svůj!“ >>

Kristý Strakošová
Trojnásobná maminka, fitness instruktorka, lektorka a školitelka programu Strollering®, šiřitelka osvěty o pánevním dnu a diastáze, koučka a žena, která provází ostatní ženy za jejich zářivým já. www.aktivnimatka.cz
Komentáře