7 věcí, které se na běžném cvičení nejspíš nedozvíte

Připadá vám, že jste jediná na světě, kdo se do cvičení musí dennodenně nutit? Pak si buďte jistá, že opak je pravdou. 90% profesionálních instruktorek a lektorek to má hodně podobně.

  1. K TOMU, abyste ZAČALA CVIČIT si NEPOTŘEBUJETE koupit permici na půl roku do luxusního fitka, ani si nepotřebujete koupit ty nejmodernější boty na běh. Jediné, co potřebujete, je v sobě najít to opravdové rozhodnutí a ZAČÍT!!! Bez toho jste vyřízená. Rozhodnutí, že se zkrátka chcete vydat novou cestou.
  2. NENÍ POTŘEBA JÍT NA DŘEŇ a totálně se zrasit. Není potřeba cvičit hodinu, dvě, tři… Pokud potřebujete zhubnout, je lepší cvičení s nižší zátěží, zato s vyšším počtem opakování. A stačí si vybrat cca 3 cviky, které se vám líbí, při kterých se cítíte hezky, a ty si užívat každé ráno po dobu například 13 dnů. Ttak dlouho stačí, abyste se totiž těšila na další třináctku. Více o našich třináctkách najdete zde.
  3. BEZ ZMĚNY MYŠLENÍ TO NEPŮJDE. Pokud začnete a po 5 dnech na sebe do zrcadla vybalíte něco jako: \“Vidíš, žádná změna. Jsi beznadějný případ…\“, tak to je, dámy, průšvih! Tohle je zkrátka kategorické NE!!! Tohle je vaše tělo, váš dům, váš azyl pro tento život. Takže DOST SRÁŽENÍ SE NA KOLENA!!! Každá špatná myšlenka o vašem těle je jako kdybyste si vzala stříkačku a vpálila si ten nejbrutálnější jed přímo do žil!!!
  4. VĚTŠINĚ SE VĚTŠINOU NECHCE. Opravdu! Ale ti, co cvičí pravidelně, ti už ví, jak je jim po cvičení dobře. Ti, kdo pravidelně necvičí a nehýbou se, ještě nevědí, jak je to skvělé, když pravidelný pohyb do života přidají. Mé oblíbené heslo je: \“MÁTE ČAS NA FACEBOOK? TAK MÁTE ČAS CVIČIT!!!\“ Když vám teď řeknu, že se naučíte čínsky, tak začátek bude prostě těžký. Nebudete rozumět, budete se v tom patlat, budete vzteklá, a tak to dost dobře možná i vzdáte. Ale když to nevzdáte a budete se motivovat a těšit se na výsledek, tak si jednoho dne, naprosto nečekaně, krásně popovídáte s nějakým fajn číňanem… Stejné je to i se cvičením.
  5. STRAVA SE PŘIDÁ k vaší změně a chuti hýbat se. Jídlo je energie!!! A tak to i vnímejte. Není to něco, co vám ubližuje, co vás ovládá, není to něco, po čem jen kynete. NE!!! JÍDLO JE ENERGIE. Nádherná energie, která se promění v absolutní životabudič v momentě, kdy se spojí s vaším úsměvem a chutí se pravidelně hýbat. Jen si zkuste jednu z našich 13 denních výzev a uvidíte. Nic nedržet, nic si neodpírat, ale naopak hýbat se, cvičit, řádit, užívat si života na plné obrátky a najednou uvidíte, jak samovolně začnete i jinak jíst… Napsala jsem o tom e-book, který si koupilo již stovky žen s názvem VYKAŠLETE SE NA PONDĚLÍ A ZAČNĚTE VE STŘEDU. VE STŘEDU SVÉHO TĚLA.
  6. OBČAS JE FAJN SE NA TO VYBODNOUT, protože i to je přirozený chod života. Nádech, to je akce, výdech, to je odpočinek. Takže rvát se do cvičení úplně každý den je vlastně nepřirozené. Naslouchejte svému tělu!!! Učte se rozeznat mezi svou leností, která vám našeptává, ať se na to vybodnete, že to stejně nemá cenu, že po dvou porodech zkrátka nemáte šanci a mezi přirozenou potřebou odpočinku vašeho milovaného tělíčka. Například v období menstruace je velice důležité, aby žena neznásilňovala sebe samu, aby si dopřála klid a probouzela své tělo jen a jen prostřednictvím dechu. I při vědomém dýchání lze totiž krásně posílit bříško…
  7. STAŇTE SE VY LEADEREM, a to myslím vážně! Nabídněte své kamarádce, že se pro tento měsíc stanete lektorkou, a že budete mít tento měsíc, nebo našich oblíbených 13 dní, na starosti pohybový program. A je to. Zkuste to. Mít zodpovědnost za druhé v nás totiž probouzí neskutečnou preciznost. Takže navrhuji klidně i smlouvu. \“Já Edita Berková, se zavazuji k tomu, že 13 dní povedu a budu na plné obrátky motivovat skupinu odhodlaných žen k tomu, aby si užily ten nepopsatelně krásný pocit z toho, že si 13 dní daly každý den krásně do těla…\“

Mějte se krásně a DOKUD VÁM BIJE SRDCE, ŽIJTE!!!

Edita Berková

\"bez

Edita je trenérka motivace a změny, milovnice modré indulony, lyžování, inspirativních, knih, divokého tance, květin,\"Snímek sebevzdělávacích seminářů a dobrého piva. V roli mámy dvou úžasných dětí (Elly a Edy) přivedla v roce 2010 na svět značku Strollering® – Mateřská v Pohybu. V čele se stovkami akčních maminek tak inspiruje k prožití mateřské dovolené aktivně a s úsměvem. V rámci své značky pravidelně pořádá oblíbené 13denní motivační výzvy a je autorkou e-booku (nejen) o hubnutí. Edita je živým symbolem počátečních písmen svého jména – Energie, Dynamiky,Inspirace, Tvoření a Akce. Více o Editě a jak vznikl Strollering®.

Edita Berková

Edita je trenérka motivace a změny, milovnice modré indulony, lyžování, piva a inspirativních knih. V roli mámy dvou úžasných dětí (Elly a Edy) přivedla v roce 2010 na svět značku Strollering® – Mateřská v Pohybu. V čele se stovkami akčních maminek tak inspiruje k prožití mateřské dovolené aktivně a s úsměvem.

Komentáře