3 cviky pro sexy zadeček, po kterých vás kolena bolet nebudou

Na výpady a podřepy se dost často hudruje právě proto, že když se neprovádí opravdu super duper dobře, mohou po nich dost bolet kolena. Ale přeci se na to kvůli kolenům nevykvajzneme, ne? Jsou tu ještě další libůstky, které z vašeho zadečku dokáží udělat opravdové mňam, mňam.

1. ZATNĚTE HO

Zatínání zadečku nevyžaduje žádnou podložku, žádné jiné pomůcky, takže i žádné výmluvy. Naopak je to geniální cvik, který můžete jednoduše praktikovat při čekání na autobus, při vaření, ve frontě u kasy, nebo při nudném a zdlouhavém monologu vaší sousedky. Zkrátka zatněte tu svoji krásu, držte 10s a povolte. Pokud vám vyhovuje rychlejší tempo, tak hurá no to.

To stejné platí při chůzi. Při každém kroku, kdy se špička odlepuje od země, zatněte svůj zadeček. Při lekcích Strolleringu® říkáme doslova a do písmene: “Při odrazu od špičky zatněte své zadečky.

2. POZÓR, POD VÁMI JE ÍÍÍÁÁÁ…

Ležíte na zádech, ale ještě neusínáte. Ne, ne, ne…!!! Nohy si mírně pokrčte, chodidla mějte na zemi. Připraveni? Začněte zvedat zadeček jen co to jde. Úplně, úplně nahoru. A víte proč? Protože jsou pod vámi myši, pavouci a hadi. Fůůůj! Takže to vám radím, vydržte nahoře jen co to jde. Máte dovoleno mírně povolit, ale hnedle zase co nejvíce nahoru.

Tzv. most je úžasný cvik, který můžete cvičit třeba na dětském hřišti, zatímco si vaše ratolest užívá na houpačce. A pokud neholdujete hřištím, tak abrakadabra, hned od zítřka pro vás neexistuje jiný způsob dívání se na televizi. A je to.

3. NEPŘIBLIŽUJTE SE K NÍ ZEZADU…

Nebo vás kopne! Ano, zakopávání je ten poslední zázrak pro sexy zadeček. Postavte se krásně rovně a usmějte se. Halóóóóó, myslím to vážně! Sledujte svůj zázračný dech. Představte si, že máte na bříšku cirefník a při každém výdechu si dá vaše “šestka” s “dvanáctkou” pusinku. Je to jen jako, ano? Je to jen představa, která však skvěle zpevňuje břišní svaly. No a nyní nenápadně zanožte svou pravou (nebo levou) nohu, kterou mějte propnutou až po konečky prstů. Zanožit stačí klidně jen pár centrimetrů, záleží, kde zrovna jste.

 

A to je všechno. Teď už jen zbývá si dát závazek se svojí nej nej kamarádkou a zkusit to. Pokud by vás zajímaly další cviky, tak mrkněte na naše 13denní výzvy. Milujeme to k zbláznění.

Začněte hned. S čímkoliv!!!

JSME ZROZENI K AKCI A POHYBU…

S láskou,

Edita Berková

\"\"

Edita Berková

Edita je trenérka motivace a změny, milovnice modré indulony, lyžování, piva a inspirativních knih. V roli mámy dvou úžasných dětí (Elly a Edy) přivedla v roce 2010 na svět značku Strollering® – Mateřská v Pohybu. V čele se stovkami akčních maminek tak inspiruje k prožití mateřské dovolené aktivně a s úsměvem.

Komentáře