Naše MISE: \"Podporujeme maminky k prožití MD aktivně a s úsměvem. Inspirujeme a rozdmýcháváme motivaci k pohybu a k akci. Nabízíme jedinečnou šanci seberealizace a seberozvoje.\" 

NAŠE ANDREJKA PRO VÁS TESTOVALA PEUGEOT RIFTER

Exkluzivně pro Žena v autě testovala v plném „obložení“ při svých cestách s rodinou Peugot Rifter naše Andrejka.

Nový Peugeot Rifter, to je vůz, který vás na první pohled upoutá především svým robustním   a výrazným vzhledem. Avšak nenechte se zmást, pod tímto vzhledem se ukrývá elegantn a multifunkční vůz, který svým prostorným interiérem potěší nejen muže, ale bude výborným pomocníkem pro všední rodinné dny a díky své variabilitě vám bude dělat parťáka i v těch dnech nevšedních 🙂

Jako ženu mne při prvním pohledu na vůz napadla jediná myšlenka: „A sakra, jak se s tímhle velkým autem dostanu při první jízdě přes celou Prahu až domů, vždyť to auto vůbec nemám v ruce?!“

Jenže jak se ukázalo, mé obavy opravdu nebyly na místě. Na to, jak je vůz velký, má relativně malý volant, který má ve vás zřejmě vzbuzovat jakýsi pomyslný pocit, že řídíte obyčejný osobní vůz. Navíc je kolem dokola obehnaný parkovacími senzory a dokonce disponuje i kamerou, která vám usnadní zaparkovat i do těch nejužších prostor, což jsem si sama vyzkoušela u nás v garáži. A navíc je vybaveno nejmodernějšími systémy řízení, mezi něž patří například kontrola řízení, jestli při jízdě nevybočujete ze svého pruhu a samostatné udržování vozu ve vašem jízdním pruhu. Ze začátku jsem měla pocit, jakoby auto na vozovce ‚plavalo‘, protože jsem cítila pohyby volantu, ale velmi rychle si na tohoto takzvaného mini autopilota nebo spíše autořidiče zvyknete 🙂 Navíc je tento autořidič tak chytrý, nebo spíš vidí tak dobře, že pokud si všimne na určitou vzdálenost vozu před vámi (a kdybyste si vy toho vozu snad nevšimli a nebo všimnout nechtěli), taktně vás upozorní, že se blížíte k jinému vozu a pokud ani přes jeho signály nereagujete, přestane být gentlemanem a dupne na brzdu za vás. 

Druhým zátěžovým testem pro mne (ne pro vůz), byla hned první den jízda v noci. Přeci jen, je to jiný vůz, než na který jsem zvyklá, ale vzhledem k delší cestě jsme zvolili pro cestování tuto pohodlnější a prostornější variantu. Velká obrazovka navigace se, jak je již standardem, automaticky přizpůsobuje denní době, dokonce i když za bílého dne vjedete do podjezdu, kde je větší šero, ihned se přepne do nočního podsvícení. Kufr jsme tedy naložili vším potřebným a nepotřebným a k tomu všemu také dalším, naprosto nevhodným, protože s takovým úložným prostorem se opravdu nemusíte žinýrovat a vyrazili jsme směr Kutná hora. Abych stručně zhodnotila cestu, která trvala hodinu a půl, největší strach jsem neměla o posádku, ani o vůz, ani o to, co se vezlo v kufru, ale o to, co se vezlo na zemi u spolujezdce, a to byl prosím pěkně kvalitní červený burčák, který kdyby bouchl, no uznejte, to by bylo škody ☺ Vůz naprosto předčil má očekávání, protože takhle pohodlně a bezpečně už se mi dlouho necestovalo. Vůz byl nabitý všemi vymoženostmi a dokonce si sám rozsvěcoval a zhasínal dálková světla, s reakcí na setiny vteřin přesně, aby neoslňoval řidiče jedoucí proti nám, ani řidiče, které jsme po cestě dojeli. Jediné, čemu bych dala výtku, je podsvětlený středový panel, který je umístěný pod střešním oknem a vede od předních sedadel až po hranici kufru a sedadel zadních. Za bílého dne je to efektní část interiéru, která slouží také jako odkládací prostor, ale v noci může být pro někoho rušivým elementem, jelikož je panel podsvícený. Sice tlumeným světlem, ale kdo rád řídí v absolutní tmě, může ho to poněkud rušit. Je možné, že se podsvícení dá vypnout, ale během týdenního testování jsem tuto možnost nenašla a manuály se přeci nečtou 🙂

Závěrem bych chtěla říci, že mé prvotní dojmy z vozu vzaly hodně rychle za své. Vůz mne opravdu mile překvapil svou nadstandardní výbavou a funkčností a bezpečnostním systémem, který za vás hlídá řízení, styl jízdy, bezpečnost, jakož i možné nebezpečí v mrtvém bodě, kdy se vám v obou bočních zrcátkách rozsvítí oranžová kontrolka. 

Pro fajnšmekry, automobil je plně kompatibilní s vaším chytrým telefonem a není nic jednoduššího, než si při tak pohodlné jízdě pustit váš playlist na Spotify a jednoduše songy ovládat pomocí tlačítek na volantu. A kdyby vás chtěl někdo náhodou při jízdě rušit voláním, hovor se také spojí s vozem, takže bezpečnost na silnici je zaručena. 

A abych stále jen nechválila, mám zde k vozu jednu velkou výtku! A tou je, že největší mínus ode mne automobil získává za to, že mi neříkal pane a musela jsem se s ním po týdnu rozloučit 🙂

KDO BY SI CHTĚL TIPNOUT, MÁ MOŽNOST… KOLIK MÍČŮ RŮZNÝCH VELIKOSTÍ JSME NASKLÁDALI DO ÚLOŽNÉHO PROSTORU VOZU PEUGEOT RIFTER? (Pro ty, kteří jsou matematicky zdatní jsme raději zvolili 3 velikosti míčů a úložný prostor nenapěchovali až po střechu, aby nebylo tak jednoduché se k výslednému číslu dopočítat 🙂

Andrea Kadlecová
Marketing manažerka a majitelka společnosti Active Women s.r.o. & Strollering®
Komentáře